Sunday, March 8, 2009

Aku Yang Masih Disini

Salam dan selamat sejahtera.

Sudah bulan Mac, aku baru sahaja yang melakarkan tulisan di blog aku ni. Bukan tiada masa, tiada disiplin diri untuk menulis.

Selama beberapa bulan ini, banyak insiden yang berlaku. Yang mencabar kesabaran aku. Aku sebagai manusia, memang banyak melakukan kesilapan tetapi apa yang sakit hati sekali ialah apabila dituduh melakukan perkara yang aku tidak lakukan. Defense is useless. Kena attack balik ni. Bila aku diam je, semakin menjadi-jadi pulak.

Aku juga rasa dikhianti oleh kalangan yang rapat dengan aku. Ada di antara mereka ini sanggup menjadi talam dua muka, balachi kepada seseorang dan sanggup menikam aku dari belakang. Dengan mulut dan muka manis tetapi berhasrat dan berhati busuk. Mereka-mereka ini cuba menjadi jaguh dalam usaha menjahanamkan hidup aku. Aku nak ucap tahniah la kerana sanggup jadi kuda tunggangan orang. Manusia yang tiada maruah dan harga diri.

Nak aku maafkan, ooo sorry. Aku memang sukar memaafkan orang camni. Biarlah tuhan dan keadaan je menentukan hukuman terhadap dia org ini,aku takmau amik pot pun.

Yang penting, aku masih disini, berdiri dan berlari, sori bro and sis. Ko orang ingat aku ni senang ke nak menunduk je?

No comments: