Wednesday, April 14, 2010

Looking beyond...

Petang agak panas tetapi tidak sepanas semalam. Minggu ini adalah minggu terakhir kuliah. Esok akan bermula, study leave untuk semua pelajar (Well! ramai yg balik kampung, study kat sana kot). Life seperti biasa, tiada yang luarbiasa untuk dibicarakan. Normal driving dari KL (Kok Lanas) ke Machang. Cuma singgah di bandar Machang untuk mencari Majalah Asean Auto, tiada!!! telah habis dijual, beli lambat lagi.

So hari ramai yang mendapat berita mendapat jawatan yang lebih. Tahniah kepada yang berkenaan. Kepada yang lain, cuba lagi dan terus mencuba. Berita kemasukan ke IPTA juga dalam minggu ni or minggu depan. Untuk semua yang berkenaan, semak-semak la lama web KPT/MOHE.

Well! tomorrow there will be another round of the song...country road take me home, take me home...I belong to Petaling Jaya..

To all, all the best all of what your all trying to achieve. I just a call from my former student asking to give talk and handle a program in July. Well! For the sake of my beloved students (be former or present, I accepted the invitation). There is another program end of May in Kuantan, 3D 2N....Well busy me...

No comments: