Tuesday, April 28, 2009

Pagi Yang Suam

Pagi yang agak suam. Hari ni ada temuduga untuk pensyarah fakulti. Aku cuma berharap dan berdoa agar pemilihan dapat dibuat tanpa fear or favour. Tidaklah sampai tahap mengharapkan calon tu terus jadi pensyarah yang berkaliber on the spot cuma semangat dan iltizam mereka itu harus ada.

Aku hari rasa semacam je. macam nak kena selsema je. Aku agak berat dan badan panas je. Harap-harap ianya tak berlarutan. Ni zaman marking, mana bole sakit teruk masa ni. Aku telah menghabiskan 50% skrip IML603. Tapi ada ke kesungguhan nak meneruskan marking dalam kesibukan ini....hmmmm...putting on the thinking hat.

Imie telah memulakan latihan praktik di Seri Kembangan. Aku berharap agar Ruzaif dapat membentuk dia menjadi tenaga kerja yang produktif dan berkualiti. So, Imie prove yourself to the world.

No comments: