Friday, May 1, 2009

1 Mei 09: Satu Hujung Minggu Yang Panjang

Salam

Pada hari buruh ni, semua dapat berehat. Aku masih lagi KO, kena demam dah masuk 5hari. Ish, ni menyusahkan untuk membuat kerja-kerja yang tertangguh. Ditambah pula virus menyerang pendrive aku. Langsung terbantut keinginan untuk membuat kerja. So, pada hari ini, aku just tengok je le PC. Maybe wat marking le kot. Marking alamak, ada 94 skrip. Sem ini aku memang agak lengai sikit, banyak benda kena pending. It is not me. Taktau apa kah sebabnya, aku jadi lembab. Agaknya virus dah menyerang saraf dan minda aku sebagaimana ianya menyerang pendrive aku.

Keinginin untuk balik kampung terpaksa dibatalkan. My dear mother nak ke Pahang lak. Terbantu lagi program aku. Nampaknya hujung minggu yang panjang ni aku melopong je le.

Kepada pelajar yang pulang hari ini, safe journey to your all. Kepada yang nak ambil final esok good luck

No comments: